Zdravím vás kolegové rybáři. Koncem listopadu jsme společně s parťákem Liborem vyrazili na pár dní pod pálavské kopce. Navození věcí na vybrané lovné místo nám sice zabralo nějaký čas, ale to nám nevadilo, protože jsme měli před sebou čtyři dny lovu od úterý do pátku. Vše postaveno a hurá na vodu hledat vhodné místa na pokládku. Na vodě se domlouváme, že budeme prostředními pruty chytat na společném místě a krajní pruty vozit o kus dál. Na společném místě jsme použili boilies Smoked salmon a na vzdálenější pruty N1. První záběr se dostavil ještě téhož večera a po chvilce se rozjíždí prut i Liborovi. Byl z toho parádní dabl v podobě dvou krásných kaprů. Můj šupík vážil 19,90 kg a parťákuv 21,30 kg. První den lovu a hned takový začátek, paráda! Další akce jsem se dočkal až ve čtvrtek ráno a výsledek byl krásný lysec 19,80 kg a rovný metr délky. I Libor nezahálel a připisuje si další rybu přes 15 kilo a několik menších do 12 kilo. Čas pod Pálavou utekl a mi začali balit a chystat se na návrat zpět do běžného života. Pro nás parádní ukončení letošní sezóny a všem kteří se ještě chystají k vodě přeji hodně štěstí.

Revír: Dyje 5
Datum lovu: 29. 11. 2019

V polovině listopadu jsme se opět vypravili na čtyřdenní výlet do Mušov – Dyje 7 a výlet byl naprosto skvělý. Počasí se nejdříve vydařilo, přes den bylo teplo a foukal vítr. Poslední dva dny už to bylo slabší. Přišla změna počasí a teploty místy klesaly až pod minus jeden stupňů Celsia, ale nám se podařilo udělat několik záběrů. Nakonec se za necelé 4 dny na břeh podívalo 14 kaprů a největší z nich byl o hmotnosti 15,3 kg.

Revír: Dyje 7
Datum lovu: 15. 11. 2019
Hmotnost: 15,3 kg

Stačili 3 takoví okouni a pohár za vítězství na Perch & Pike PRO byl doma.

Revír: Kluk
Datum lovu: 23. 11. 2019

Zdravím. Od 3. do 7.11 letošního roku jsme jeli na poslední letošní výpravu na jedno oblíbené jezero, které nás vždy uchvátí krásou přírody a prostředím celkově. První dva dny záběry nepřicházely, třetí den k večeru už se ozvalo první pípnutí a na boilies Ocean master přišel šupík o váze 20 kg! Další kapr o hmotnosti 22 kg přišel na stejné boilies. Další den braly menší ryby v rozmezí od 5 do 14 kg. K ránu se ale ozval pípanec, následovala divoká zdolávačka a v podložce se octnul krásný šupík o hmotnosti 18 kg, který zabral na boilies Ostrý zimní losos/ledový šok. Ukončení výpravy tak bylo uspěšné.

Datum lovu: 7. 11. 2019
Hmotnost: 18 kg

Trošku si zavzpomínám na jaro 2018. Píše se 27.dubna a přichází moje první výprava tohoto roku. Naplánovali jsme si s přítelem a kamarádem Vojtou prodloužený víkend při úplňku. Můj cíl byl konečně překonat hranici 15 kg. No a krásného dne 29.dubna odpoledne jsem měla jediný záběr od lysce, který vážil lehce pod 15 kg. A pak jsme měla další šanci k večeru. Začalo to pomalou jízdou a poté co nastalo za boj jsem zažila něco nepopsatelného. Ta doba souboje se mi zdála nekonečná a už jsme se jen modlila, aby ta ryba skončila v podběráku,protože jsem věděla že to nebude nic malého. Díky bohu se tak snad po půlhodině stalo. Byl to neskutečný úlovek, alespoň tedy pro mě. Šupík měřil 101 cm a vážil rovných 20 kg. Co dodat – radost byla neskutečná! Sny se prostě plní a snad se mi zase někdy něco takového povede. Ať se vám všem daří!

Revír: 101 cm
Datum lovu: 29. 4. 2019
Hmotnost: 20 kg

První vycházku jsem podnikl na menší vodu asi 15 km od bydliště. Věděl jsem, že zde plavou i větší jedinci. Ale jel jsem především proto, abych si užil chvíli u vody se svým strejdou a udělat aspoň jeden záběr. Bylo pravé podzimní počasí a listí hrálo všemi barvami. Ráno jsem nahodil, nakobroval asi 20 kuliček a čekal jsem. V 11 hodin, když jsme neměli ani jeden záběr, jsem si řekl, že pomalu začnu balit a půjdu vláčet. V tu chvíli se začala pomalu odvíjet cívka a po záseku jsem ucítil silný tah. Asi po 15 minutách jsem uviděl rybu u hladiny. Mohutné tělo šupíka napovídalo na nový osobák. Po úspěšném zdolání jsem měl obrovskou radost. Šupík vážil 16,5 kg a vzal si jednu kuličku Chiméry Red 20mm. Na druhou vycházku jsem vyrazil hned další víkend. Vybral jsem si další menší svazku asi 5 km od bydliště. Bohužel byl prodloužený víkend, a tak jsem věděl, že zde bude hodně rybářů a bivaků. Proto jsem se rozhodl si večer před lovem revír obejít a nakobrovat pár kuliček. Ráno jsem brzy vyrazil k vodě, aby mi místo někdo nezasedl. Asi po hodině dostávám záběr. Po chvíli podebírám lysce a nemohu tomu uvěřit. Další ryba přes 10 kg během dvou krátkých vycházek. Lysec vážil 11 kg. Chtěl bych popřát všem krásné zážitky u vody a ať to jezdí.

Datum lovu: 31. 10. 2019
Hmotnost: 16,5 kg

Tradiční turisticko-rybářská výpravy s rodinou do ráje lipanů a krásné provětrání muškařského prutu.

Revír: Teplá Vltava
Datum lovu: 28. 10. 2019

Poslednú kaprársku výpravu v tomto roku som strávil na krásnom Balatone. November (listopad) tu má svoje veľké čaro, inak rušné brehy sa zmenia na oázu pokoja. Aj minulý rok som sa tu so sezónou lúčil, vtedy sa mi podaril nádherný tučný lysec nad 20 kg. Tento rok sa mi podaril podobný úlovok, z ktorého som mal veľkú radosť. Okrem neho som ulovil množstvo kaprov, väčšina v rozmedzí od 7 do 13 kg. Za celý týždeň som toho moc nenaspal, zábery chodili pravidelne, pričom v noci a nad ránom bola aktivita najväčšia. Dúfam, že minimálne také množstvo nachytám aj na IBCC 2020 :-). Počas celej výpravy čarovalo BigB broskyňa&black pepper 24 mm, spolu so 14 mm plavačkou, či už s broskyňovou, banánovou alebo pampeliškou. Sekundovalo mu BigS oliheň&javor a Gangster G2 krab&ančovička&asa, všetko z dielne Michala Kučeru. Balaton bezpochyby ukrýva obrovské kapre, loviť na tomto gigantickom jazere je okúzlujúce, aj keď dostať sa k tým najväčším rybám tohto jazera je enormne ťažké, práve kvôli jeho rozlohe a množstvu menších kaprov, kde o nejakej selekcii sa moc hovoriť nedá, nakoľko tie menšie pirane zožerú úplne všetko 😀

Revír: Balaton
Datum lovu: 10. 11. 2019

Podzimní vyjížďka za okouny a candáty se proměnila v krásný souboj s metrovou štikou. Pletenka 0,10 s návazcem z fluorocarbonu 0,50 vydržely. Královna se tak po změření a focení mohla vrátit do svého domova.
Přeji úspěšný konec roku u vody.

Revír: Slapy
Délka: 102 cm

Povedlo se několik velmi slušných válců přelstěných na feeder.

Revír: Voda
Délka: 55+

O víkendu jsme si hezky zachytali okouny.